عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

دوستت دارم.
دوستم بدار....................
:-)

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۷ ب.ظ

بنویسید

مردم بنویسید،بنویسند

که بر جام شرابم بنویسند

مستی رهایم گر که کرد

رخ نهان است بنویسند

بنویسید مستان بنویسند

بنویسند،بنویسند،بنویسند



اندر شعر

فکر نکنم هیچکسی بتونه توی سه بیت شعر ده تا جمله بیاره

  • دایی مشتی

نظرات  (۸)

  • برباد رفته
  • با عرض سلام وادب
    من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
    ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
    درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
    سپاس و دورد بیکران
    ممنون
    http://sibeseman.blog.ir/
  • علی علیزاده
  • سلام مرا دنبال کرده وتبادل لینک کنیم
  • برباد رفته
  • سلام
    من وبلاگتان جالب توجه تان را دنبال می کنم
    ممنون میشوم به وبلاگ من هم سری بزنید و درصورت تمایل بعنوان دنبال کننده ، همراه هم باشیم
    ممنون
  • برباد رفته
  • سلام
    من وبلاگتان را دنبال می کنم
    ممنون میشوم مرا هم لایق همراهی بدانید
    ضمنا در صورت دنبال نمودن کانال ،به لیست دنبال شوندگان اضافه خواهید شد
    ممنون
    http://sibeseman.blog.ir/
  • سایت تفریحی چفچفک
  • سلام...

    اگر تمایل داریدبا وبلاگ خوبتان تبادل لینک انجام میدم..

    منتظر جوابتون هستم.

    منکه متوجه شعرتون نشدم
    :)
    موفق باشید!!!!!!!!!

    سلام 

    من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم

    من وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم . 

    به حمایت شما نیازمندم.

    لطفا وبلاگم را دنبال کنید

    biokade.blog.ir


    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.