عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

دوستت دارم.
دوستم بدار....................
:-)

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۳ ب.ظ

به که پیدایت نیست

مست مستم که پیدایت نیست

بوی گندت ما ببرد به که پیدایت نیست

ز اهل قدیم بیزارم این روز ها

خوش ترینم به که پیدایت نیست

دل سنگ و چهرم چو خارا شد ای دوست

یاور چه باشد به که پیدایت نیست

تمام اهل و خویش بردار و بگذر

وفا دیگر چیست به که پیدایت نیست

  • دایی مشتی

نظرات  (۱۲)

سلام

وب زیبایی داری

یه وب زدم داخلش شعر میزارم

خیلی خوب میشه وبلاگم رو دنبال و حمایت کنی

منم دنبال میکنم

اگر هم خواستی من اول دنبال کنم بهم خبر بده هیچ مشکلی نیست 

مرسی
  • محمد حسین ظرافتی
  • سلام
    وب زیبایی دارید
    اگر دوست دارید میتونیم وبلاگ هم رو دنبال کنیم.
  • محمد حسین ظرافتی
  • سلام
    وب زیبایی دارید
    اگر دوست دارید میتونیم وبلاگ هم رو دنبال کنیم.
  • سایت تفریحی چفچفک
  • سلام و خسته نباشی خدمت شما..

    بنده وبلاگ خوبتان رو دنبال میکنم شما هم لطف میکنی وبلاگ بنده رو دنبال کنید.

    منتظر جواب خوبتان هستم..

    ادرس وبلاگ: http://chefchefak.blog.ir

  • سیّد محمّد جعاوله
  • اسلام
    خسته نباشید
    وبلاگ وزینی دارید
    اگر مایل به دنبال کردن وبلاگ های هم دیگه هستید
    لطفا اطلاع بدید، در خدمتم
    متشکرم.
  • رضا خسروخاور
  • وبلاگ زیبایی دازید دنبال کنید تا دنبال شوید
    عالی
  • پیام غدیر ...
  • خـبـر آمـد خبـری نیـست هنـوز
    از غـم دوری دلـدار بـسـوز...
    بـایـد ایـن جـمعه بیایـد، بایـد!
    مـن دگـر خسـته شـدم از شـایـد!

    اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج
    عالی داداش ممنون عالی
    من فقط نیارز دارم دنبال کنی

    چون بعدش از طرف من قطعا دنبال میشوی باز هم ممنون داداش

    اگه پیداش هم بشه دوباره  فرار میکنه
    :))))))))


    موفق باشید
  • سام نجفی نیا
  • عالی بود
    پیدایش نیست
    روم پیدایش کنم
    گمشده اش راکه شایدادم شده باشد:)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.