عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

دوستت دارم.
دوستم بدار....................
:-)

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ

امروز و فردا

چیزی نداشتم بنویسم
گفتم بگویم امروز ایده ای نیست
ولی فردا چطور
اگر امروز چیزی نیست
از پیشمان نروید
اگر هم میروید فردا باز بیایید
  • دایی مشتی

نظرات  (۴)

طرز بیان پستتون خیلی قشنگ بود واس همین شمارو دنبال میکنم

اگه دوست داشتید شما هم مارو دنبال کنید
  • آقای‌مداد رنگی
  • به به والاادم که هرروزش مثل هم نیست که بایدتفاوت کنه
    یه روزگله
    یه روزخله
  • علی حسین پور
  • تو گرچه  که  نمیبینی و من خاهان ماندن
    بمان! بامن بمان شب را سحر کن!!
    دوست عزیز بفرمایید وب
    درضمن دنبال میشین
    اگر همکاری میکنید با ما درمیان بذارید
    سالم باشین

    صحیح...!
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.