عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

عاقبت مستی رهایم میکند

دوست دارم دوست داشته باشی

دوستت دارم.
دوستم بدار....................
:-)

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ب.ظ

عشق. پوست.طالبی.............

عشق مثل یه طالبی می مونه کنج میوه فروشی

تا وقتی نخریدی بو و رنگش هواییت میکنه

ولی وقتی پوستش کردی میبینی آب خالیه

  • دایی مشتی

نظرات  (۸)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • با سلام
    اگر مایل به دنبال کردن وب های هم دیگه هستید
    خبر دهید
    در خدمتم
    متشکرم.
    نه...
    اینطور نیس
    عشق بدون آگاهی اینطوری هست


    موفق باشید
  • لاوگراف •_•
  • یه جوری بخورید که بگن یه خان از اینجا رد شده.
    آها اون خربزه بود؟
    هیچی ببخشید مصدع اوقات شریفتون شدم :))
    سلام دوست عزیز
    وب شما دنبال شد
  • سام نجفی نیا
  • شاید
    سلام دوست عزیز من سپیده هستم مدیر وبلاگ میوه درمانی
    و البته دانشجوی طب سنتی
    خیلی خوشحالم میکنی اگه وارد سایتم بشی
    دنبالم کنی قطعا دنبال میشی :))
    منتظرتم
  • زهرا باقری
  • دقیقا  :)  از من کلا داغون بود حیف اون همه ....
  • نویسنده پاک دل
  • نه اینطوری نیست :(
    پاسخ:
    پس چطوریه
    مال شما پوسیده هم بوده؟
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.